Features

Mijn klantenkaart

Ondanks in de marketing de ‘mobile first’ strategie overal begint door te dringen, wordt de stap naar een digitale klanten/ledenkaart nog maar weinig gemaakt. 60% van de consumenten ergeren zich aan het aantal klanten/ledenpassen in de portemonnee waardoor loyaliteitsprogramma’s niet effectief zijn.

Met een digitale klanten/leden pas in de smartphone van uw klant optimaliseert u niet alleen uw loyaliteis-programma maar maakt u ook veel efficiënter gebruik van uw beschikbare marketingbudget.

Een digitale klanten/ledenkaart kan als een stand-alone app worden uitgevoerd of worden geïntegreerd in uw bestaande digitale CRM of Loyaliteitssystemen.

Locaties

De klanten/ledenkaart app geeft uw klant op zijn smartphone een duidelijk overzicht van de locaties van uw winkels en/of organisatie.

Daarbij worden de contactgegevens en eventuele openingstijden van de winkel vermeld. Door het selecteren van een vestiging kan de klant eenvoudig de routenavigatie in de smartphone opstarten en wordt de winkel snel gevonden.

Acties

Door uw actuele aanbiedingen en promoties aan de app toe te voegen, zijn uw klanten/leden direct op te hoogte van de laatste acties.

Daarbij is het mogelijk de actie te segmenteren op basis van het profiel van de klant of het lid. Zo krijgt iedereen de juiste informatie aangeboden.

Coupons

Wanneer u in uw CRM reeds gebruik maakt van coupons, kunnen deze eenvoudig in de app worden geïntegreerd. De digitale coupons kunnen zelfs worden afgestemd op het profiel van de kaarthouder.
Naast de klanten/ledenkaart kunnen coupons extra winkeltraffic genereren.

Maakt u nog geen gebruik van coupons dan kan DCS u ondersteunen bij de ontwikkeling van uw coupons.

Via een webinterface bent u in staat uw eigen coupons te ontwikkelen en te beheren.

Spaarpunten

Ontvangen uw klanten/leden binnen uw loyaliteitsprogramma ook spaartpunten op vertoon van de digitale kaart, dan is het integreren van de spaarpuntenmodule een uitstekende optie.

Wanneer u uw klanten/leden regelmatig en eenvoudig laat ziet hoeveel (nieuwe) punten zijn gespaard, geeft dat extra stimulans om meer punten te verzamelen, hetgeen resulteert in een hogere loyaliteitswaarde.

Social Media

Met deze module integreert u uw bestaande social media kanalen in de klanten/ledenkaart app. Hierdoor bent u niet alleen eenduidig in uw communicatie, maar wordt de interactie met de klant of het lid bovendien gestimuleerd.

Enquête

Meten is weten! Door uw klanten/leden via de app een korter enquête, beoordeling of poll aan te bieden, of te vragen naar suggesties, verkrijgt u in een kort tijdsbestek en op zeer efficiënte wijze een schat aan informatie.

De in-app enquête module kan worden beheerd door uw eigen afdeling voor marketing analyses.

Nieuws

Het delen van informatie zoals aangepaste openingstijden, actuele nieuwsfeiten of het geven van updates in de klanten/ledenkaart app biedt een extra mogelijkheid om een boodschap over te brengen en loyaliteit aan uw bedrijf/verenging te stimuleren.

Het is daarbij uiteraard mogelijk om te kiezen voor het verzenden van een push-bericht.

Agenda

Door het opnemen van een duidelijk overzicht van uw belangrijkste evenementen, programma’s of bijeenkomsten, breidt u de klanten/ledenkaart app uit met een volwaardige oplossing waar uw klanten/leden regelmatig op terug kunnen vallen.

NEEM CONTACT MET ONS OP

De klanten/ledenkaart app van DCS bestaat uit een modulair systeem en is daardoor samen te stellen conform uw wensen en eisen. < br /> Het onderstaande overzicht bestaat uit 12 modules/functies en geeft meer informatie over de mogelijkheden.

Mijn Klantenkaart

Uw leden/klantenkaart in de smartphone van uw klant.
Uw klant beheert zelf het profiel.

Locaties

De locaties van uw winkels en/of organisatie, inclusief contactgegevens en routenavigatie in een duidelijk overzicht.

Acties

Toon u actuele aanbiedingen en promoties aan de klant.

Coupons

Toon coupons in combinaties met uw klanten/ledenkaart om extra traffic te genereren.

Spaarpunten

Bied uw klanten/leden spaartpunten op vertoon van de kaart.

Social Media

Binnen de intregrale social media aanpak hoort een koppeling met de klanten/ledenkaart app.

Enquête

Vergaar bruikbare informatie door middel van een korte enquete.

Nieuws

Deel belangrijke informatie, actuele nieuwsfeiten of nieuwsupdates rechtstreeks met uw klanten/leden.

Agenda

Communiceer uw evenementen, programma’s of bijeenkomsten via de agenda module.

Klantenservice

Link vanuit de app rechtstreeks door naar uw klantenservice of helpdesk.

Mijn Profiel

Een compleet klanten/ledenkaart profiel geeft aan uw loyaliteitsprogramma een onschatbare toegevoegde waarde.

Contact

Een overzicht van de belangrijkste kanalen om contact met uw organisatie op te nemen