Over Ons

Digital Card Solutions

Wie wij zijn en hoe wij werken?

Uit de groei van het aantal klanten/ledenkaarten blijkt een duidelijke focus op het gebruik van loyaliteitssystemen om klanten/leden te binden. Maar de portemonnee van de consument zit zo langzamerhand vol en 60% van de Nederlanders stoort zich aan de hoeveelheid plastic pasjes. Dus is de kans groot dat er stapels passen ongebruikt in de keukenla eindigen.

Een andere opvallende groei is die van de mobiele toepassingen om de consument op elk moment van de dag te kunnen bereiken. Via mobiele websites en apps kunnen consumenten doorlopend informatie tot zich nemen, aankopen doen en ervaringen met elkaar delen.

Deze twee ontwikkelingen vragen om een integratie. Digital Card Solutions biedt die oplossing met de digitale klanten/ledenkaart app.

DCS focust zich op de digitale klanten/ledenkaart als vertrekpunt van een applicatie die aansluit op uw bestaande loyaliteitsprogramma. Of, indien dat voor uw organisatie wenselijk is, kan klanten/ledenkaart app aan de hand van diverse modules worden uitgebouwd naar een volwaardig marketing tool.

Het project team van DCS bestaande uit ICT developers, marketing en sales specialisten, inventariseren uw wensen, bespreken de diverse mogelijkheden en begeleiden het traject van A tot Z.

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend orientatiegesprek.

Artikel in de Telegraaf, 2014 (press article)

Zestig procent van de Nederlanders ergert zich aan de grote hoeveelheid pasjes in de portemonnee. De gemiddelde Nederlander heeft acht pasjes in de knip maar zou het liever bij één tot drie passen houden.

Dat blijkt uit een rondvraag onder 513 Nederlandse consumenten.

Een kwart heeft liever helemaal geen pasjes meer in de beurs. Naast de broodnodige bankpassen heeft een vrouw gemiddeld bijna zes pasjes en een man vier en een half pasje bij zich. Het gaat dan om kortings-, leden- en voordeelpasjes.

Vier van de tien ondervraagden geeft aan sommige van die voordeelpassen thuis te bewaren. De helft zegt dit te doen bij gebrek aan ruimte in de portefeuille. Maar of dat een goed idee is?

Van degenen die, al dan niet om ruimtebesparende redenen, de passen niet in de portemonnee opbergen, zegt 18 procent het stukje plastic weleens te vergeten mee te brengen naar de winkel.

Een kwart kwam de afgelopen maand een of meerdere keren bij de kassa tot de ontdekking dat een kortingspasje nog thuis lag. Wellicht is het einde van het pasjestijdperk in zicht. Zeventig procent van de ondervraagden met een smartphone ziet een app die de rol van kortingspas overneemt wel zitten.